Monday, June 8, 2015

Ultimate Hits & more

Schrottkaninchen hat eine tolle Zeit mit einer Liebe zum Außergewöhnlichen.



Schrottkaninchen  is German for Scrap Rabbit

  In 5 Jahren habe ich hunderte von Bändern, Dutzende von CDs und Hunderte von Videos.

Ich habe ein paar meiner Träume als Musiker gelebt.


In diesem Jahr Ich versuche, durch den Einsatz mehrerer neuer Plattformen für meine Arbeit zu erweitern.

To celebrate 5 years of "Rabbit-Can" I've put together an Ultimate Hits collection available for download.
 .


Mit Qualität Touch-ups und sorgfältig Anordnungen durchdacht ich glaube, es ist es wert, sie zu nennen meine ultimative Hits. Unten ist eine andere Abdeckung, die nicht verwendet wurde.




ULTIMATE HITS

Also from my vimeo set some 300 videos made this year that were basically experimental tracks. For instance Key-flow


There's been a lot of new stuff coming out this year on So it's tough to keep up.  That's why I tend to repeat my path.

None of these tracks were even played from the B-Series I made earlier.

The Collecting Tank (rare tracks)
The Chamber Rage (strange tracks)
Official Bootlegs (bootleg tracks)